Reviews over Skillmoves

Voetbal Skillmoves besteedt veel tijd en aandacht aan het steeds verder perfectioneren van onze cursussen en trainingen. Daarbij is de input van onze spelers en hun ouders/ verzorgers van grote invloed. Het team van Skillmoves is trots op het feit dat spelers vaak als kleine jongen of meisje bij ons starten en(de ouders/ verzorgers) daarna vaak jarenlang het vertrouwen aan ons team geven om de spelers te blijven ontwikkelen. Het vinden van een voetbalschool die zowel qua stijl, ambitie en omgangsvorm bij  (ouders / verzorgers van) de speler past, is het allerbelangrijkste om het plezier te behouden. Het team van voetbalschool Skillmoves is ervan overtuigd hier een uitstekende combinatie in te hebben gevonden, maar het is veel belangrijker om te laten zien wat onze spelers en hun ouders / verzorgers hier over te zeggen hebben. Op deze pagina treft u een selectie van reviews / quotes van (ouders/ verzorgers van) onze spelers.

' In 2021 is mijn zoon gestart met de groepstraining van Skillmoves. In het begin vond hij het wat spannend en kwam niet goed mee. Dankzij de instructies die de trainers 1 op 1 aan hem gaven, was dit snel verleden tijd. Inmiddels traint hij met veel plezier iedere zondag mee met de groep en zien we tijdens de wedstrijden met zijn normale team veel meer zelfvertrouwen en is hij qua techniek echt vooruit gegaan.'

David (vader van Robin)

' Al enkele maanden traint onze zoon bij Skillmoves. Op vrijdag volgt hij 1-op-1-trainingen en op zondag traint hij met een groep. Hij heeft het ontzettend naar zijn zin en we zien echt progressie in zijn spel en techniek'

Jose (moeder van Hidde)